یک سبد سیب سرخ

امیدوارم!

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
من دستم ب آسمانت نمیرسد!

تو ک دستت ب زمین میرسد هوایم را داشته باش مهربان...

هوایم را بیش از پیش داشته باش بزرگوارم

هوایی ک نمیدانم چرا ولی بیش از پیش امیدوار تر شده است...

امید دارد ب خدایی ک در این نزدیکی است...

و من همچنان امیدوارم!...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
دردونه جونی

نظرات  (۸)

۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ محرم سرباز کوچولو
و خدا نزدیک است نزدیک تر از آنچه که فکرش را بکنی!
پاسخ:
و خدایی ک در این نزدیکی است...

سپاس از حضورتون!

اینایی که می‌نویسین، شعرن؟ این یکی به نظرم اومد که شعره.:-؟ محور فعّالیتتون چیه دقیقاً؟
پاسخ:
 فعلا دلنوشته!!!

پس لینکت می‌کنم!:D
پاسخ:
همچنین:)
سلام

به قول یکی :
خدا جونم هوای هواهامو داشته باش :)

ممنون که اومدی وبم
میتونه این دوستی پایدار بمونه دوستم
پاسخ:
سلام
خدا جونم هوای هواهامو داشته باش :)

خاهش:)
سپاس از حضورتون
++

بروزم .....گناه پنهان
پاسخ:
سلام

ممنون بابت خبر دادنتون!
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۰ فانوس جزیره
دستمان بگیر ...



سلام علیکم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
دستمان را بگیر...

سلام
همچنین

سپاس از حضورتون
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
ممنون از بازگشت و حضورتون ، لینک شدید
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام

شما هم لینک شدید.

سپاس از حضورتون
الهی و ربی من لی غیرک
پاسخ:
الهی و ربی من لی غیرک...

سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی